Thursday, December 14, 2006

Teri lucruri care mi le doresc eu


                                                               Ce-mi doresc eu?

          As putea sa spun ca-mi doresc bani, averi, sau masini scumpe precum toate lumea, iar dupa aspiratiile materiale toata lumea isi doreste sanatate, dar nimeni nu crere sa se bucure de ea.
          Asadar "ce-mi doresc eu?", este foarte simplu, desi voi repeta o parte din ceea ce am expus in randurile anterioare, prima mea dorinta ar fi "sa fiu sanatos", prin asta sa scap de ochelari, de problemele pe care le am la ureche si pe viitor sa nu fiu rapus ne nici o boala si sa-mi dezvolt o imunitate de invidiat. A doua mea dorinta ar fi sa am parte de cat mai multi prieteni adevarati, sa am o relatie cat mai armonioasa cu toti cei din jurul meu si sa stiu ca beneficiez de sustinerea lor in orice as face indiferent de natura lor. A treia si ultima mea dorinta, este sa gasesc dragostea adevarata. Insa acest lucru mai bine zis sentiment necesita foarte mult timp, in general de cautare a perechii potrivite si pentru ca o viata de om nu este de ajuns pentru asa ceva, dorinta mea finala ar fi una imposibil de realizat si anume de a fi nemuritor.
          In final dorintele mele sunt: 1. Sanatate
                                                    2. Prieteni adevarati
                                                    3. Dragoste ( nemurire) 



No comments: